Pozycjonowanie stron internetowych to sprawdzony sposób dotarcia do klienta. Jeśli takie działania są wykonane stale i w oparciu o skuteczną strategię, dość szybko zaobserwujemy pozytywne efekty, Pozycjonowanie strony www to jednak nie jedyny sposób na promocję witryny w wyszukiwarce Google. Warto zwrócić również na reklamy PPC.
Z jakimi typami kampanii Google Ads można się spotkać?
Często firmy, oferujące pozycjonowanie stron www, w swojej ofercie mają również kampanie Google Ads. Jednym z rozwiązań jest zastosowanie linków sponsorowanych. Jest to więc tekstowa reklama Google Ads. Przeważnie takie treści pojawiają się po wpisaniu danej frazy nad lub pod wynikami wyszukiwania. Podmioty wybierające takie rozwiązanie doceniają fakt, że efekty kampanii bardzo łatwo zmierzyć. W tym przypadku doskonale wiemy też, za co płacimy, co daje nam duże poczucie kontroli nad prowadzonymi działaniami. Oprócz tego można spotkać się również z:
- Reklamami graficznymi
Grafika widoczna jest na w witrynach, które wliczają się do grona partnerów Google. A taka reklama display również daje szansę na precyzyjną konfigurację kampanii. To bardzo atrakcyjny sposób dotarcia do klienta, bo za pomocą reklamy graficznej komunikujemy się szybko i w łatwy sposób.
- Reklamy wideo
W tym przypadku mowa o wideo w sieci YT
- Kampanie sprzedażowe PLA (Product Listing Ads)
Podczas codziennego surfowania w sieci mamy do czynienia również z takimi formami reklamy. Są to po prostu miniaturki produktów z ceną, które widzimy, gdy wyszukiwarka „wyrzuci” nam wyniki na konkretną frazę.
Aby wybrać odpowiednią reklamę AdWords, warto dokładnie przeanalizować potrzeby konkretnej firmy oraz charakter jej działania. Na szczęście również na tym polu możemy liczyć na wsparcie specjalistów, zajmujących się marketingiem internetowym.
Źródło: https://internetica.pl/